kampányhírek

nov22

Megvannak az újságíró-pályázat nyertesei

Óriási érdeklődés kísérte a Médiaunió Alapítvány pályázatát, amelyre közel kétszáz, egész pontosan 192 pályamű érkezett az ország szinte minden megyéjéből.

A szervezők olyan riportokat, cikkeket, video- és hanganyagokat, valamint fotósorozatokat vártak, amelyek nem mindennapi sportembereket, edzőket, sportegyesületeket, különleges sportokat űző, sportolásra buzdító személyeket vagy csoportokat mutatnak be.

A beérkezett pályaművek közül a kampánystáb által legjobbnak tartott 16 került a zsűri elé. A Borkai Zsolt (a MOB elnöke), Schmidt Mária (a Médiaunió Kuratóriumának elnöke, a Terror Háza Múzeum főigazgatója), Salga Péter (a Magyar Szabadidősport Szövetség főtitkára), Pogány Éda (a Magyar Olimpiai Bizottság Szabadidősport Tagozatának tagja, a Coca-Cola Magyarország Vállalati Kapcsolatok Igazgatója) és Sz. Nagy Tamás (a Nemzeti Sport főszerkesztő-helyettese, a Magyar Sportújságírók Szövetsége elnökségi tagja) által alkotott zsűri végül az alábbi pályaműveket ítélte a legjobbnak.

I. helyezett: Aryee Claudia Dedei (RTL Klub, Fókusz).
http://www.rtlklub.hu/musorok/fokusz/videok/174343
A „Bicegéstől a maratonfutásig” című riportjával példaképet állít a nézők elé.
Nyereménye: bruttó 300.000 Ft.

II. helyezett: Kovács Klára (Népszabadság Online).
http://www.noltv.hu/video/4615.html?searchid=s509171e306cb9
A kisfilm egy jótékonysági akció keretében hosszútávfutásra vállalkozó csapatot mutat be.
Nyereménye: bruttó 200.000 Ft.

III. helyezett: Takács Tibor (Kossuth Rádió).
Séta a Nagyerdőben
Magas szakmai színvonalú riportja erős motivációs erőt közvetített a hajnalban csapatostul, közösen gyalogolni induló nyugdíjasokról.
Nyereménye: bruttó 100.000 Ft.

A különdíj nyertese: Józsa László.
http://magyarnarancs.hu/video_reszletes/46889369
A zsűri azért is tartotta fontosnak külön kiemelni és díjazni, mert olyan sportágat mutat be, amely óriási elszántságot és akaraterőt kíván, a sportolók körében rendkívül népszerű, ugyanakkor kevésbé ismert: a hosszú távú triatlont. Július legvégén közel ezerötszázan álltak rajthoz, hogy leússzanak 3,8 kilométert, tekerjenek 180 kilométert és utána még lefussanak egy röpke maratoni távot (42,1 km). Ez a sport sokkal kevesebb médiavisszhangot kap, mint az élsportok.
Nyereménye: az olimpikonokat is öltöztető adidas 100.000 Ft értékben felöltözteti a különdíjas videó alkotóját.

A pénzdíjakat „A sport mindenkié!” kampány támogatója, a Coca-Cola Magyarország Testébresztő program ajánlotta fel. Az első három helyezett 1-1 fitneszbérletet is kap az All You Can Move felajánlásából.

Gratulálunk a nyerteseknek, és minden pályázónak köszönjük a részvételt!